luni, februarie 20, 2012

Drespre o lume perfecta...

Odată am avut un vis despre o lume perfectă
Unde toată lumea părea aşa de fericită
Unde orice era într-o armonie echilibrată,
Dar a fost un vis şi a fost şters demult
Păsările se întorc zburând
Făpturile mici şi drăguţe devin maşinării
Lacul limpede în mocirlă
Aerul devine poluat
Oamenii devin reci
Ei mi-au spus că nu există loc pentru visători
Să plec
Să nu le mai fiu un obstacol în distrugerea lumii neschimbate
Aşa că am preferat să rămân un secret deghizat în amintirile mele
Astfel încât ei să nu mă mai poate observa,
Pentru a-mi continua visul...

2 comentarii:

  1. Alin acest fragment transmite un sentiment frumos dar in tot acest timp iti poate inspira un mesaj dur STOP acum mai citeste 1 data fragmentul dar in acelasi timp incearca sa faci o comparatie intre acest fragment<< si REALITATEA 1 zi ca si celeante si aduti aminte acest nume TRAIAN BASESCU>>>> SA MANANC SI SA TRAIESC BINE pe langa tine Romane

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere