marți, decembrie 04, 2012

Citate despre razboi





 "Razboiul este asemanator focului; cei ce nu vor sa depuna armele pier ucisi de arme" - Arta razboiului,Sun Tzu 
 "Pentru ca raul sa triumfe, este suficient ca oamenii buni sa nu faca nimic." - Edmund Burke  
"Epoca noastra...ne-a aratat ca abilitatea omului de a face rau nu cunoaste limite." Kofi Annan, secretar general al ONU 1997
Niccolo Machiavelli : Arta Razboiului - : " Un stat nu-si poate intemeia securitatea decat pe propriile arme. "
 - "
Constrangerile nu au generat niciodata soldati buni. "
 - 
" Celui care castiga o batalie i se iarta toate greselile.
 - " Razboiul este o treaba a celor tineri si ei sunt cei mai in masura sa vorbeasca despre el, caci ei sunt cei mai capabili sa-l duca la bun sfarsit." 
"Ca un crestin nu am datoria sa imi permit sa fiu inselat, dar am datoria de a fi un luptator pentru adevar si dreptate... Pentru ca sunt crestin, de asemenea, datoria mea este sa-mi apar oamenii mei." Citat preluat din Mein Kampf.
"Omenirea trebuie să pună capăt războiului, altfel războiul va pune capăt omenirii." - John F. Kennedy
"Războiul este o lecţie a istoriei pe care niciodată popoarele nu şi-o amintesc îndeajuns." -  Benito Mussolini
"Italienii pierd războaiele ca şi cum ar fi meciuri de fotbal şi meciurile de fotbal, ca şi cum ar fi războaie." -  Winston Churchill



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu