miercuri, noiembrie 02, 2016

Nu sunt un șofer prea sigur,
Dar lasă-mă să te conduc spre fericire
Nu-ți pune centura cu mine
Noi doi, un drum și-o iubire.
Să nu mă întrebi unde mergem
Călătoria mai fascinantă decât destinația să fie,
Cu multe opriri, fără bagaje,
Dar să ai ochelarii la tine.
Nu o să oprim la benzinării,
O să ne alimentăm cu iubire,
O să staționăm doar când
Natura ne va da de știre.
Te rog să nu-mi ceri muzică sau radio
Prefer să-ți recit ca nebunul,
Să simtă emoția și volanul și pedala și drumul.
Nu-mi cere suveniruri sau poze
Inima mea fotografiază momentul mai bine
Nu folosește bliț, ci emoție developată-n iubire.
Dacă vrei să conduci stau în dreapta ta
Ador să te văd circulând cu viteză-n inima mea.
Nu mă aburi cu ce se-ntâmplă-n lume
Suntem doar noi doi,
Un singur drum și-o memorabilă călătorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu