sâmbătă, mai 25, 2013

Sportivul Dumitru

Tu... vei renaște din propria-i cenușă
Cu casca pe cap și spada în mână
Cu setea de glorie, acel calm înfiorător,
În concursuri vei crește
Pe rând le dobori.

E greu...muncești ! lupți !... cu sudoare,
Sacrifici, lacrimi, răspundere mare.
Pe echipament inscripționat România
Ne reprezinți !
Îmi e mare mandria.

















Mă bucur să te încurajez când ceva nu e bine
Sportiv am fost, la fel ca și tine
Durerile-s aceleași, dorința e mare
Tu cu spada, eu aveam mingea-n picioare.

Eu... am renunțaț, după lupte interne,
Dar răsplata ta va fi rezultatul
Când pe podium vei fi pe treapta înaltă
"Deșteaptă-te române!" ți se va cânta doar ție
Lacrimi vei avea, de bucurie.
Reprezinți familia, pe toți cei din jur,
Cu toți simțim gena de luptător român.
Oamenii ca tine trebuie promovați, iubiți, enorm respectați.
Nu doar pe plan sportiv ci și omul în sine.
Tot respectul meu este pentru tine.
                                                                                      Cu drag, Alin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu