sâmbătă, mai 25, 2013

Tu ce preferi ?

Prefer să-L am prieten pe Dumnezeu și pe Diavol dușman
Prefer să dorm liniștit și n-am bani
Prefer să fiu sărac,dar bogat intelectual,
Prefer iubirea, dragostea, nu ura !
Prefer adevărul ! Detest minciuna !
Prefer să citesc o carte, decât să joc poker pe bani sau dezbrăcate,
Prefer să compun, decât să critic,
Prefer să mănânc tradițional românește,
Decât shaorma sau snițel de pește.
Prefer să am multe întrebări și să caut răspunsuri,
Decât exclamații, convingeri, abuzuri.
Prefer să râd, să spun bancuri cu ai mei colegi,
Decât să văd ceartă între berbeci.
Prefer să practic sport, să alerg, să joc fotbal,
Decât emisiunile TV cu sâni și rating.
Prefer să beau apă și nu alcool,
Prefer să fiu lucid și nu matol,
Prefer să accept calitățiile și defectele oricui,
Decât să-i vorbesc de rau, să-i înjur.
Prefer să joc sah decât table,
Prefer să n-am zaruri, prefer să n-am arme.
Prefer să fiu liber, decât constrâns,închis,
Prefer să spun mereu ceea ce am de spus.
Prefer poezia, decât muzica fără mesaj
Cu fete ce fac play-back și cântă-n garaj
Prefer să fiu pașnic deși dețin argument,
Nu să reacționez violent.
Prefer România, Sud-Estul continentului bătrân
Decât Spania, Dubai sau Ungaria să spun.
Prefer să lucrez într-un mediu sănătos,
Decât să ajung acasă nervos.
Prefer să învăț pe bune în sesiune,
Decât să mă duc la examen cu spume...
Prefer cercetarea, urăsc plagiatul,
Prefer cultura, istoria și teatrul.
Prefer să uit tot ce-i urât
Să-mi amintesc doar ce e plăcut.
Prefer copacii înfloriți, primăvara
Decât pătura de frunze, toamna
Prefer ninsoarea, sărbătoarea de iarnă,
Decât căldura insuportabilă, vara
Prefer un prieten adevărat, decât 1000 de amici,
Care să te asculte când ceva îi zici.
Prefer să nu demonstrez nimic celor ce așteaptă ceva de la mine,
Prefer ca totul să vină de la sine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu